Surat-surat cinta tertunggak :'>

Hello again . Here I am for some appology to the guys
that may concern about this. 

First is , HA . Okay hi kalau you baca nii , first I nak ckap congrates kt you sebab you dah move on . I happy sngt untuk you . I hope you happy kt Kl sana dengan kawan-kawan :) Tp nnt balik k ambik result PMR I nak tau you dapat brpe wuuwuu
Second is As . Oh Hell-p boy . I act dnt wnt to speak much bout you cuhs Im so like freaking angry wth yr bloody texts yesterday . If you were infront of me and I was holding a knife , I would stab you like nobody's business . Look wht Im trying to say here is , its good tht you're mad at me . Its good fr you , yeah . So that you wnt have to wait fr me to be yr grlf as it will waste yr fucking time right ? <----This is what you said huhh So yeah I came to a conclusion , "lebih baik you marah dgn I  , drpd you sedih tkdpat I" . Whtever it is , I pray for the best of you .

Third would be HZ . Hmmm hi awak . Awakkkkkk , like seriously find a better girl will you ?!!! I memang sangat tk sesuai dgn you sbb kte ni beza sangat , awak dah hbis sek , kte PMR punya result pun tkdpat lagi au :( Baiklah awk carik perempuan lain yg lebih matang & boleh layan awak manja manja sebab kte memang , sememang-memangnya tkboleh jadi perempuan tu . Sejujurnya , kte pernah cuba nak suka kat awak , once , twice , thrice , memang tk dinafikan , kite suke awak *sikit* tapi lebih banyak kekurangan drpd kelebihan . Awak smart *lah jugak* , makett , manis mulut , jadi perempuan senang jatuh hati kt awak tp bukan saya :') Kte sayang awak , tp tklebih dr seorang kawan baik , Saya harap awak faham walaupun awak ckap "this hurts , im so not ready for this" . But , this final . Sorry , take much care .

Fourth HS . HUAAAAAAAAAAAAAA hey bieber . Guess wht ? I missed you alot . But im not telling you . Huahua you've been lying to me twice huh ? great . But im nt really taking it too heart cuhs you have yr own reasons right :)  Im okay but yeah , i dnt think im see-ing you again . Bengang doh tp one thing , Mistletoe laaa pleaseeeeeeee ! :'( I hope you'll text me one day , I'll be waiting Bye Bieber!

Fifth AW wuuwuu :p Hi sepet , act I merajuk tau dgn you , tp tkpelah Hi! I nak ckap nii , I dgar you dgn "dia" sweet gilaaaaaa LOLOLOLOLLLLL congrates , nnt jemput I tauu! Hehe anw skrang nak tunggu you cll memang susah enn sampai hati kfine tkpe i ingt . dah merajuk bye :p

Last would be ................................ My one and only FA . Oi ?!!! Kau pegi mana ? kau lupa aku heh ? Kau dah tk sayang aku heh ? Jgn lupa esk :') 2 post kt blog pasal kau . Bye iyaayouuuuuuu!